måndag 5 mars 2012

Svettigt värre!

Hej på er!!!
Herregud vad jag har kommit igång med träningen nu!! Träning varenda dag!! Är fortfarande väldigt peppad och jag hoppas att det håller i sig!! Hoppas bara att det börjar ge resultat snart!! Jag tycker nog att det känns som att jag gått ner...men det märkt inte än så länge på vågen. O andra sidan så kör jag ju en hel del styrka och det sägs ju att muskler väger mer än fett.
Ja, jobbigt som tusan är det iallafall! Men men...vill man vara fin får man lida pin! :-)

Vilken helg vi har haft!
I fredags kväll var hela familjen Jagersjö här! Vi hade riktigt trevligt! Alltid lika kul när vi ses!!
Det blev god mat och vin! Men jag drack vatten! Vill sköta mitt kostprogram ordentligt! ;-)
På lördagen åkte jag iväg till Göteborg på förmiddagen. Jag stod i House of lolas monter på Baby och Barnmässan!! Riktigt skoj! Sålde massvis med kläder! Jag köpte även några plagg som fanns enbart för mässan! 2 tunikor och en kofta! En liten klänning till Molly också!

Hittade även jättefina mysdräkter till barnen från ett norskt märke som heter Vossatassar! Barnen blev såklart väldigt glada!!


Efter mässan kom Björn och hämtade upp mig! Vi hade bokat en natt på hotell Odin i Göteborg! Jättefint hotellrum fick vi!
Vi åt god mat tillsammans med S & M som också skulle sova över på samma hotell!! Ja..., det var planerat om ni undrar! :-)
Efter middagen så gick vi på bio! Det är ju inte allt för ofta man gör det...
Vi hade tänkt att vi skulle se En dag i Phuket, men de var slutsålda. Så istället blev det Nobels testamente! Riktigt bra film! Den gillade jag!

Helgen var fantastisk! Vill göra sånt här oftare!! Underbart med lite egen vuxentid! Min snälla far och hans sambo hade barnen under tiden! Barnvakter är guld värda!!

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)