lördag 17 mars 2012

Födelsefirande!!

Oj vilken vecka! Så gott som hela familjen har varit krassliga!! Typiskt när jag fyller 30 år och ska ställa till med en hejdundrande fest! Hur ska detta nu bli har vi tänkt många gånger.... Buster och Björn har varit hemma hela veckan och i torsdags åkte Molly på hög feber. Buster har blivit ännu mer hostig och kg kände mig inte särskilt pigg i torsdags em. Jag åkte då till farbror doktorn på kvällen och fick en penicillin kur! Känner mig redan mycket bättre!!!
Buster har varit hos läkaren idag med... Men till honom skulle vi köpa en slags andningsapparat för att hans luftvägar var så trånga. Hoppas detta hjälper!!
Nu är förberedelserna i full gång!! Frillan är fixad och snart ska kläderna åka på! Nu jäklar ska det bli fest med tema PENSIONÄR!:-)

Måste även tillägga att jag hade en härlig dag/kväll igår! Fick fina presenter och åt god mat med mina nära och kära!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)