söndag 11 mars 2012

Vår helg i bilder

Hej på er!
Redan söndag nu... Men vi har haft en underbar helg med en massa skoj!!
I fredags hade vi myskväll, barnen och jag. Min kära man var ute och åt med jobbarkompisarna!
Barnen valde pizza så vi åkte iväg och köpte det! Buster hittade en Ben 10 dricka som han såklart skulle ha! :-) Molly fick en Hello Kitty dricka

Igår lördag var det en riktigt bra dag!! Först lite träning på morgonen och sedan åkte jag till stan! Jag skulle göra mina naglar och sedan bli klippt och färgad i håret och min goa frissa Maria!! :-) Jag har numera mörkblå naglar och mörk brunt hår med röda breda slingor i! Jag blev skitnöjd!! :-)
Maria lockade mitt hår!! Vi skulle ju på Schlagerfest på kvällen så det var ju passande! :-)
När jag var klar hos Maria var det dax att åka hem och svira om till snyggkläderna! Barnen blev så fina med skjorta och klänning och såg fram emot att gå på fest!

Vi hade en riktigt rolig kväll med tävlingar, god mat, godispåsar till barnen, flipperspel, kareoke, storbildstv och melodifestival!! Hade en jättetrevlig kväll!!
Barnen var på sitt allra bästa humör och de sjöng kareoke, dansade till melodifestivalslåtarna mm. Alla tyckte vi hade så fina och underbara barn! Kul att höra= stolta föräldrar!

En kanske mindre bra bild på mig och Molly igår kväll!!


Titta vilken fin tårta vi fick!! Men jag hoppade faktiskt över...


Idag har vi haft en hemma dag! Varit ute och njutit av solen, handlat mm. Årets första fika på altanen har avnjutits! :-) Nu e det våår!

Vi har även haft min mormor och morfar här på middag! Jag fick mi första 30-års present!! :-) En mycket bra sådan...! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)