torsdag 2 februari 2012

VAB och LOLA!

Hej på er!!
Tyvärr inga bilder idag heller...roligare att läsa med bilder men...har inga på lager just nu...
Denna veckan har inte vart nått vidare. Molly fick ju penicillin i tisdags och igår var jag hemma med henne. Molly är ju bra men fortsätter sin lilla kur tills den är slut...Men nu e det Buster som inte varit bra istället. I går blev han helt plötsligt dålig. Låg i soffan och frös och hade helt plötsligt fått feber!!! Shit...hur skulle jag nu göra...Vänner skulle ju komma hit för att se den nya kollektionen från House of lola och fika var förberett!!
Björns förslag var att han skulle ta hand om Buster under tiden, uppe i hans rum. Så han hade hyrt en film som de satt och tittade på under tiden vi sprang runt här nere och provade kläder!
Det gick som tur var jättebra...!! :-)
Kläderna blev otroligt uppskattade av alla!! Det handlades hej vilt! Riktigt kul att de gillade vårens underbaraste kläder!!
L Ä N G T A R tills jag får min beställning nu!! Vill ha min cupcake dress på mig nu ju!! :-)

Idag skulle jag egentligen ha jobbat kväll men det fick bli till att stanna hemma. Buster har varit riktigt ynklig idag! Han har varit orolig i magen och haft lös avföring många gånger under dagen. Ringde vid lunch tid 1177 och rådfrågade vad jag skulle göra eftersom diarrén inte ville ge med sig. Vätskeresättning var ordet. Skulle ge honom en matsked var tredje minut i 2 timmar.... Gick ok 1 timma men sen blev han riktigt trött på det...

Nu ikväll har han iaf verkat lite piggare!! Hoppas han kryar på sig i morgon!
Molly tillbringade em hos morfar (min pappa). han kom hit en sväng, och frågade Molly om hon ville följa med honom hem! :-) Kul tyckte både hon och jag!

Har gått 30 min rask promenad på mitt nya löpband idag med!!! :-) Älskart!!!!

1 kommentar:

  1. Oooohhh Cupcake dress låter ju spännande! ;)
    Hoppas barnen kryar på sig!!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)