måndag 20 februari 2012

idag och igår!


Hej på er!!
En vecka till har passerat och avslutades med en jobbhelg! Bara vi flickor som tog hand om allt!! :-) Gick kanon!!
Igår jobbade jag delad tur. Mitt på dagen var jag ledig i några timmar. Resten av familjen skulle gå på bio och se Alvin och gänget 3! Det var Mollys första biobesök!! :-)
Det hade gått jättebra! Hon hade blivit lite smått rastlös i slutet men det gick jättebra!!
Jag sprang runt i knalleland och tittade lite. Blev några fynd och så gick jag in på Nail Icon och gjorde mina naglar!! Akrylförlängning!! Lite kul och impulsivt! :-)

Idag har vi varit lediga hela dagen!! Haft mysigt hos Tina!! Vi hade lite fika med oss och hade en riktigt mysig eftermiddag!
Barnen blev klippta och såå söta! Eller...coola menar jag!! Det är ju viktigt att vara...;-)


Så hhär ser det ut just nu i trappan!! Nu lyser det riktigt fint hela vägen upp!! Min älskling är så duktig!! Allt är färdigmålat nu med!! Skönt!! Bara golvet och trappan kvar!! :-) Där ska det bli ekparkett!



Före:

1 kommentar:

  1. Så söta eller förlåt.. coola barnen blev i Håret!! ;-) :-) hallen blir jättefin! Det blev en stor förändring!! Kul!!! :-) kram

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)