söndag 5 februari 2012

Grym kväll!!

Vilken kväll jag hade igår!! Jag hade fest för mina goa och helt fantastiskt härliga jobbarkompisar!! Eftersom jag snart fyller...tyckte jag det passade så bra med lite fest! :-)

Barnen var hos min bror och hans tjej och min älskling är i St Anton och åker bräda. Jag förberedde hela eftermiddagen och gjorde i ordning mig och sen välkomnade jag gänget med bål och kramar!!

Vi hade en sjukt rolig kväll!! Dans, dryck och många glada skratt förgyllde kvällen!!

Detta presentkortet och vackra tulpanerna hade de tagit med sig till mig...så gulligt gjort!



Snart får jag tillbaka min kottar!! Då ska vi ha myskväll!! Längtar efter dem...och även efter min älskling!! Så tomt att ligga där utan honom....:-(


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)