tisdag 14 februari 2012

Alla ♥ ♥ ♥ ♥ dag!

Hej på er!
Hinner inte uppdatera er så mycket här bloggen, då det är full rulle som vanligt! :-)

Antar att det flesta har firat denna härliga dag? För min del betyder den väl egentligen inget särskilt mer än att vi kanske ska vara lite extra goa och kramiga mot varandra! Jag tyckte det var lite kul att ge barnen något extra istället för att jag och Björn skulle köpa nått till varandra! Vi vet ju redan att vi Ä L S K A R varandra och kan visa det vilken dag som helst på året! :-)♥

Var inne på Netto en snabbis efter jobbet. Där hittade kinderägg fast med Ben 10!! Det kunde jag inte låta bli!! Det var bara Buster tvungen att få!! Så Molly fick vanliga kinderägg! Köpte även kanonfina tuschpennor och kritor till dem!! Nu e de gamla så torra och tråkiga, så de ska slängas! Barnen blev superglada!!!
När jag hämtade barnen efter jobbet så visade de stolt upp sina hjärtan som de hade målat till mamma och pappa!! Buster hade skrivit sitt namn så fint på baksidan! Mammas S T O R A kille!
Det var en kul ide, de hade ritat med en slags sockerlösning och vattenfärg! Jättefint blev det! Självklart hade de färglagt hjärtan!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)