torsdag 9 februari 2012

Fullspäckat!!

Oj vilken vecka!! I lördags åkte ju min älskling iväg för att åka bräda en vecka. Jag har haft fullt upp med jobb så veckan har som tur var gått väldigt fort!! Lika bra att ha och göra så man slipper ensamheten och saknaden...
I måndags jobbade jag kväll. Min älskade mamma var här hos barnen under tiden! Tack snälla mamma!!! Det är såå tacksamt med hjälp från dig! Vad skulle jag gjort utan dig??
DU E BÄST!!

I tisdags kväll var jag på Lola träff efter jobbet, min kära pappa var här och tog väl hand om barnen! Och igår var jag ledig på dagen! Då åkte vi till fina Carola och barnen!! Vi mumsade vofflor och hade en toppendag där!! På eftermiddagen var det dax för Lola kväll igen hos en vän från mammagruppen! Ännu en lyckad kväll och min goa lillebror var här med barnen. Vad skulle jag göra utan alla snälla som ställer upp? Typiskt att allt blir på en gång när inte Björn är hemma...men så är det ibland. Tur att barnen anpassar sig så bra och gillar läget. Har inte varit några problem alls. Skönt!
Idag har jag jobbat som vanligt och sen var det snabba ryck som gällde. Duscha, byta om och sen iväg igen!! Denna gången var det sista Lolakvällen för den här veckan. Nu fick barnen följa med och det gick kanonbra!!

Detta med House of lola är så grymt kul och är så peppande!! Alla som ser kläderna kan inte låta bli att handla när de ser kläderna!! Jätteskoj!! Jag väntar själv på en ny beställning som jag har gjort! Kan ju inte låta bli att köpa dessa underbart härliga och fina kläderna!!

Är du sugen på att ha en visning, så är det bara att hojta till!! Lovar att du får en bra och rolig kväll!!! :-)

I morgon är det fredag!!! Då är det jobb igen och sen hämta barnen för att ha efterlängtat fredagsmys!!! Då ska vi bara vara och mysa av att vara tillsammans!!!

Sen kommer våran fina pappa hem på lördag!! LÄNGTAR!! :-)

Hoppas du också haft en bra vecka!

1 kommentar:

  1. Fullt upp låter det som :) Här har vi en liten tjej som är krasslig, Öroninflammation. Var hos läkaren i torsdags och fick antibiotika så nu är hon på bättringsvägen i alla fall.
    Måste absolut få till en lekdejt snart. Får nog avvakta denna vecka som kommer tills E är lite piggare, men veckan efter det träffas vi gärna om ni har en lucka nån dag?
    Kram Mia

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)