tisdag 3 januari 2012

Mera fynd!


Ställde klockan idag och åkte in till stan för att eventuellt kunna göra några fynd!:-) man får ju inte missa REA på Greta& Anna!!! Jag köpte mig ett par riktigt snygga och änvändbara Ldir skor!!! Skitsnygga och handgjorda skor från Italien!! Har tittat på dem tidigare men nu slog jag till för halva priset! 1099kr istället för 2199k! :-)
Gå in och titta!! Fanns massa fint kvar!!
Jag hade även hittat en jättesöt blus från Love forever! La den på ett ställe tillsammans med skokartongen när jag provade skorna...när jag kom tillbaka var den borta. Hur kan man med!!! :-) Desperat eller vad?? Riktigt störande iaf! :-(
Jag e helnöjd med dessa ändå! Snygga till bäde byxa, klänning och tunika! Kjol är jag ju dålig på att använda...:-)

Köpte även en jättefin tröja till Björn inne på Joel! Han är en riktig tröjoman! Så lika bra att passa på även där!

1 kommentar:

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)