torsdag 5 januari 2012

Haircut

Idag har vi, barnen och jag haft ytterligare en dag ledigt! Wonderful!
En riktigt härlig dag har vi haft och träffat sköna människor!!
Först hade vi lite sovmorgon!! Sen gjordes frukost och jag drack en liten pulversoppa...:-) Ganska gott faktiskt, även om det känns lite tråkigt.

Sedan bar det av in till stan! Barnen skulle få bli klippta av en jobbarkompis syster! Vilken familj!! Elin som jag lärt känna på larmet (jobbet) kom dit och så var hennes härliga mamma T där! Systern T klippte barnen!! Det var väldigt välbehövligt! Såå fina blev dem!!!
Sen bjöds det på fika! Underbart goda bullar och danska munkar som man skulle doppa i sylt och socker! Jättegott var det! Hade aldrig ätit det förut...brukar tydligen finnas på Liseberg vid julen sa dem. Hur kan jag ha missat detta??? Riktigt smaskigt!! Ja...fuskade lite ska jag erkänna...
Hade en riktigt mysig förmiddag där! Barnen trivdes som fiskarna i vattnet!! Blir nog fler gånger kan jag tänka mig!!

I eftermiddag har vi varit hemma och lekt med Irvin och Elsa!! Jättekul att träffas igen!! Mycket prat, lek och lite fika såklart! ;-) Inte mycket för min del dock...! :-)

Det har varit en riktigt go dag! Inga måsten...bara umgåtts och haft det skönt!!

Inga bilder idag heller tyvärr...men flitigt att skriva idag igen va?! ;-)
Just det... i morses visade vågen -1,2 kg sen i tisdags ! Känns skönt! Hoppas det fortsätter så...får väl se hur länge man e peppad..!!

1 kommentar:

  1. Hej vän! De "munkarna" heter översatt äppleskivor. De ska doppas i florsocker och sylt. Sälj på Netto inför jul. Alla danskar äter detta :-) älskar dem också!

    Kämpa med vikten, du är duktig! Motion och rätt mat så kommer du komma långt även om du fuskar ibland.

    Kramar

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)