onsdag 11 januari 2012

Liten blir stor

På torsdag är det dags för första föräldramötet på Busters blivande skola! Inte klokt att han ska börja skolan till hösten! Eller...det är ju inte förrän "på riktigt" nästa år, men s o m han har längtat!
Han ska även börja på redskapsgympa samma kväll, så barnvakt för Molly har införskaffats!! Hoppas jag...såvida inte min kära bror har glömt av det..! :-)

Längtar till fredag!! Då är det dax för min surprice! Vi firar 11 år, jag och min älskling. Han gav mig i julklapp förutom en jättefin tröja, en överraskning som kommer bli 2:a helgen i Januari!! Det är ju denna helgen!! Han har redan fixat barnvakt och allt är klart...ska bli spännande att se var vi ska!!! :-) wweeiiiii!!!!

TIPS!! IDAG kl 15 börjar REA:an på CREATIVE LOUNGE. Jag ska ta mig en titt!! De har ju mycket fint där, till kanske lite bättre priser nu! :-)
Good shopping luck!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)