torsdag 19 januari 2012

Förra helgen

Hej på er.
Har jobbat och nu e det full rulle här hemma i hallen. Renovering pågår!! :-)
Därför har jag varit dålig på att uppdatera er här i bloggen.
I fredags strax innan jag hade slutat jobbet fick jag sms från Björn. -Jag tar hand om barnen.
Det var alltså bara till att åka hem efter jobbet för att ta en dusch och packa det sista. Vi skulle ju åka bort men jag visste inte vart...

Bilen styrde mot Varberg...När vi kom fram befann vi oss i stugan i Espevik. Oerhört mysigt!! Vi tände en brasa direkt och tände massa ljus. Björn hade fixat massa skaldjur med tillbehör och en flaska skumpa som vi skulle njuta av. Underbart gott var det!! TRänk vad min älskling hade fixat till mig!!
Dagen efter skulle vi vidare...jag fick fortfarande inte veta vart! :-)
Först tig vi en lunch inne i Varberg, sedan åkte vi till Varbergs kurorts hotell. Vilken vistelse!!!
Björnen hade bokat en svit till oss och 3 st behandlingar!
Var sitt tångbad och ett gemensamt kurbad med ansiktsmasker! Inte klokt var jag var tacksam och rörd över detta. Fantastiskt gjort tyckte jag!!!
Vi åt kanongod mat där på kvällen. En riktigt fin buffe bjöds det på!
Vi badade givetvis en massa under dagen. Bastade ångbastu, bubblade, badade lite mer bastu och så hann vi även med att träna också!!
Vi drack gott och åt lite nötter inne på rummet och bara myste! En helt underbar helg!! Den bästa på länge!!!

Hoppas du också hade det fint!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)