fredag 16 december 2011

Täcke


God kväll på er!!
Äntligen fredag!! Det är helg och jag är ledig i 3 dagar!! Känns helt underbart!! Har haft så jäkla mycket i huvudet det sista...glömmer av vissa saker!! Det får liksom inte plats!
Så, nu ska mina batterier laddas om i helgen! Härligt!

I morgon förmiddag ska jag ha en stund för mig själv! Jag ska sitta hos frissan ett par timmar, sen ska jag kika lite på stan! Me like!!
Kanske kan hitta någon julklapp med...man vet aldrig?! ;-)

Jag har tänkt att köpa ett nytt täcke i julklapp till mig och min älskling! Vi har haft samma täcke dvs ett enkeltäcke i 11 år till oss båda.
Vi trivs med att bara ha ett täcke! Det är varmt, mysigt och gött! :-) Men, kanske på tiden att vi skaffar oss ett dubbeltäcke...kanske bättre nu när vi även får besök på nätterna. Det händer inte ofta att barnen kommer in, men gör dem det...då är det lite snålt med täcke.

Vad har ni för täcke?
Var ska man köpa täcke? Jysk känner jag inte för...kanske kungsängen eller hemtex? Eller finns det bra dubbeltäcken i Ullared eller IKEA?
Någon som vet.

Nu ska vi fortsätta att mysa. Molly har redan slocknat men Buster sitter mellan oss och äter popcorn och skrattar till American funnies homevideos! :-)

Trevlig helg på er!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)