söndag 18 december 2011

Knappt en vecka kvar!

God kväll i stugorna!
Nu går det undan! Redan 4:e advent! Idag har vi fått gjort mycket, även om både Björn och jag är väldigt snoriga! Vi snyter oss om vartannat och jag har säkert nysit 100 gånger idag!! Hjälpes vad det killas i näsan. Hoppas det inte blir värre nu bara, för att bli sjuka nu hinner vi inte med.

Det har varit en ledig helg för oss!! Och än är det inte slut. Jag är ledig i morgon med!! Underbart!

Igår var jag hos frissan och fick även köpt lite julklappar! Känns bra!
Idag har vi gjort mera julgodis, städat, möblerat om och hämtat julgran! Vi körde ut med fyrhjulingen hela familjen och hämtade en som barnen och Björn hade sett ut!
Riktigt kul faktiskt!! Kanske inte världens snyggaste gran...men lite charmigare än att bara åka och köpa en som vi gjort de tidigare åren!
Barnen tyckte det var jätteroligt att pynta den när den väl kom in!! Men tills nästa år får jag nog köpa lite nya julgranskulor, men de får duga i år!


Färdigt!!

Ja, så här blev våran om möblering. Ni som vet hur det såg ut innan...visst blev det bra! Jag är jättenöjd! Kökssoffan stod ju där skänken står nu och bordet också givetvis. Granen står nu, där skänken stod förut! När granen åker ut får vi se vad som får flytta in istället...?

Ja, nu ska vi mysa resten av kvällen! Är nöjd med att vi hunnit med idag! :-)




1 kommentar:

  1. Åh vad nice det blev!! Så fin tapet ni har på väggen vid granen!! Har den varit där innan?? (Skäms) jag minns inte... har ju varit hos er ett a-n-t-a-l ggr.. borde kanske veta... men men glömska jag.. skänken har väl distraherat isf.. ;-) fint var det iaf!! Hoppas vi kan ses snart!! Jo, hur slutar du på tors el fred? Hallbygård kommer upp fr skåneland.. kanske hinner med ngn fika ihop? Kram

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)