torsdag 15 december 2011

LOLA!

Hej på er!
Osch, jag skriver 2 dagar i rad! hur har jag tid med det när det snart är jul!! har ju massor att göra!! :-)
Vill bara säga till er alla som har varit värdinnor eller varit kunder under säsongen av Lola, att det har varit grymt roligt!! jag är supernöjd med alla träffar! Har verkligen varit givande!
Nu e säsongen snart slut och jag har
inga mer träffar inbokade nu. NU får det liksom vara nog! :-)
Ser fram emot en ny spännande säsong med fina kläder! Börjar sälja igen den 1 februari!! :-)
Ska bli riktigt kul att få se kläderna! Har fått höra att det är sååååååå fina kläder denna gången!! Förstår inte hur det lyckas få till det bättre och bättre varje gång??! Ändå tycker man att detta är den finaste kollektionen hela tiden! :-)

Om du bor runt Boråstrakten och är sugen på att ha en träff i vår så tveka inte!!

Nu är det boka tidigt träff med extra värdinnegåva!! Alltså den vanliga värdinnerabatten + 100 kr extra att handla för! :-)
Det kommer behövas kan jag lova!! :-)

Ha en fortsatt go kväll vänner!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)