torsdag 1 december 2011

1 december

NU e det verkligen nedräkning på riktigt!! Tänka sig att det är december nu?! Lite snö hade inte gjort något för att förhöja julkänslan!!
Idag hann vi knappt väcka barnen innan dagis (ja, jag säger så) innan de skulle öppna julkalendrar! På med kläderna snabbt som tusan och sen fram med de efterlängtade julkalendrarna! Buster fick sin älskade star wars kalender och 2 chokladkalendrar. Molly fick petshop kalender (tror det heter så) och givetvis 2 chokladkalendrar också! Vilka godingar!! De var ett stort smile på morgonkvisten och allt gick så fort och lätt!! Tänk om det vore så här varje morgon! Finns det inte kalendrar för alla månader??!! hihi
Nej, då hade det inte varit så speciellt antar jag...:-)

På väg till jobbet ringde jag min älskade mamma!! Det är hennes stora dag idag! Hon fyller 55 år!! Lika ung och fräsch som alltid!!

Grattis än en gång mammsen!! Älskar dig!!

Detta ska firas på söndag!! :-)

Har haft en lång dag på jobbet idag, eftermiddagen var jag på föreläsning, slutade 16.30. Stackars barn som fick hämtas så sent idag...:-( Men de hade nog inga problem med det iofs. Tomten hade varit där idag och lagt ett brev till alla barnen!! Mycket spännande som händer nu!
Haft en myskväll...Molly somnade i mitt knä i soffan och Buster frågar en sista sak när jag nattar honom...
-Mamma, får vi öppna adventskalendrarna i morgon mä?
-Jaa!! Varje dag fram till julafton, får ni öppna!!
-YES!!! Får jag till svar!!
Härliga ungar!! :-)

2 kommentarer:

  1. Kör själv en julkalender på Biggest-Loser.se :)

    SvaraRadera
  2. Tack Frida!
    Du är en riktig raring!

    Vill ge dej en bamsekram SNART!

    Mamma

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)