lördag 1 januari 2011

Vår Nyårsafton 2010

ilket väder vi hade!!!
En riktig vacker vinterdag! Jag jobbade på dagen men det gick väldigt bra! Under tiden var resten av familjen i pulkabacken. De åkte bob, drack punch och åt ärtsoppa! Mysigt!!!

På eftermiddagen när jag kom blev det lite förberedelser inför kvällens middagen. En drink i handen och en dusch satt fint också!

Här är kvällens nyårsafton i bilder!

pulkabacken

Vacker vinterdag

Våran glada prins

Barnen myser efter pulkaåkning

Snart en underbart god middag!

Min bästa vän och jag!

Min kalender för 2011

1 kommentar:

  1. Hej på er! Underbara bilder från pulkabacken! Vinterbilder när de är som vackrast! Vi har ju 22 grader här på Canaris och det är ju verkligen stor skillnad mot hemma! Ni verkar ha haft en härlig nyår med era bästa vänner, det var skönt att prata några ord med Dig igår. Kram på er, vi ses om en vecka! Mamma

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)