söndag 9 januari 2011

Helg med Rock´n roll!!!

God dag kära läsare!

Denna helgen börjar lida mor sitt slut men vi är nöjda för vi har haft sååå kul!!
Det började redan i torsdags! Då åkte vi till min svärmor och svärfar hela familjen för att umgås, fika och avnjuta en god middag!
Det gjorde vi verkligen! Vi var där hela dagen lång och hade riktigt trevligt!

Barnen strax innan vi åkte till farmor och farfar! Buster ser visst lite trött ut...:-)


I fredags var Björn hemma med barnen! De hade en ledig dag under tiden som mamman i familjen jobbade! På eftermiddagen åkte jag och Cajsa iväg och blev stylade i håret! Vi skulle iväg på 30-årsfest med Temat: Rock´n roll! Herregud vad kul vi hade!!
Björn hade gått in för detta och hade köpt sig både peruk och kläder till kvällen! Jag fick inte veta förrän på kvällen hur han skulle se ut! Han fick 1:a pris för bästa utklädnad!!
En påse kanelgifflar och brylkräm! Hahahaha!!
Vi dansade långt in på natten och tog sen en taxi hem till min kära far. Där sov barnen över och hade också haft en bra kväll!!

Igår var det en seeg dag!! jag skulle jobbat men hade tagit semester för jag visste ju att man kanske eventuellt var lite halvseg denna dagen! Undra varför?? ;-) men det var det helt klart värt!!

Idag har jag jobbat och kvällen ska snart avslutas med lite bakpotatis och min goda skagenröra! Kommer bli såå gott!!!

Hoppas eran helg har varit lika fin som vår!






1 kommentar:

  1. Snygga ni va :-) Låter som om ni har haft en bra helg iallafall, hunnit massor!!!Kram Vickan

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)