lördag 22 januari 2011

rea!

Hej på er!
Det var längesen nu! Här är det bara fint. Molly är lite snorig och hostar en del på natten men annars är allt som det ska!

Har inte berättat ännu om förra helgen! Då var jag och 3 andra tjejer nere hos våran vän M och hälsade på! Det blev en riktig tjejhelg! Mycket skratt, vin, god mat, utflykt till Köpenhamn, shopping, tjejsnack, och sen en riktig urflip med dans och 80-tals snelugg! hahahaha!!
Helgen var underbar! Tack alla inblandade! Och inte minst M, för att vi fick bo hos dig!!!

I veckan har det varit mycket jobb, även nu i helgen! Är hemma nu för att sedan åka tillbaka till jobbet igen. Jobbar en delad tur idag. Har gjort en god fruktsallad nu som vi ska fika med innan jag åker. Molly och jag ska även göra lite negerbollar snart. Det är ju lördag idag!!

Hr shoppat lite på polarn och pyrets rea härom dagen. Trodde inte det var så mycket att ha men det fanns faktiskt lite bra grejer. Köpte bla mjuk och go pyjamas till Buster och 2 par kalsonger till honom. Molly fick en velourtröja och ett nattlinne. Allt detta för 300kr! Skulle annars ha kostat 1000!! Bra köp tycker jag!!



3 kommentarer:

  1. Tack själv vännen det var en kanon helg som jag lever länge på!!! Ha nu en underbar resa o njut av familje tiden. Massa kramar

    SvaraRadera
  2. Såg att du har en liten önskelista på sidan i din blogg, fiffigt! Du kan även göra en önskelidta på onskelista.se om du vill, den kan du sedan dela med dig av på många olika sätt via nätet så att dina nära och kära vet vad du önskar dig!

    SvaraRadera
  3. Tack själv vännen!! det var verkligen så härligt och verkligen vad jag behövde!!! Måste vi göra om!!! Kram

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)