torsdag 13 januari 2011

10 år!


Tänk att det har gått 10 år!!
10 år sedan vi, jag och min man blev tillsammans!! Helt otroligt!!
Jag fick 3 vackra, stora, rosa rosor av min älskling när han kom hem från jobbet! Jag stod i köket när han kom och förberedde en fantastisk middag till oss! Det blev en älgstek, pressad potatis, kokta morötter och så sist men inte minst den fantastiskt goda såsen som köttet hade sjudat i!!
Är huur mätt som helst nu!!
Jag hade bara köpt en liten grej till Björn för skojs skull!
Gamle Ole! En ost som jag vet han älskar och som vi köpte när vi var i Köpenhamn när vi firade typ 2 år eller nått!! :-)
Det är tanken som räknas!

Vi träffades på Trägårn, ett av alla de uteställerna våran lilla stad har! Tänk, där hängde man ju jämt! Ja, vi föll för varandra men sen blev det en fika på Cafe Bakgården några dagar senare! Där satt vi i 3 timmar, sen körde Björn hem mig minns jag! Hahaha...Jag hade inget körkort då!
Jaa, och på den vägen är det!


Nepp nu ska vi ha en fortsatt trevlig kväll här! Det är sovdags för våra knattar snart då får vi se vad vi gör! Kanske blir en film i soffan. Som det blev ganska ofta för ca 9,5år sedan! :-)
KRAM!

3 kommentarer:

  1. Så mysigt :) Så kul att se att folk faktiskt hänger ihop även fast man träffas när man är yngre! Det ger hopp till oss andra :)Grattis igen :)

    SvaraRadera
  2. Grattis till er båda! Ni är nu ett gammalt strävsamt par! Inte hunnit gå in på din blogg förrän nu, därför mitt sena grattis! Var rädda om varandra, kram mamma Barbro

    SvaraRadera
  3. Då får man ta o gratulera då.. Satt precis o tänkte att 10 år är lång tid och ja det är det ju men insåg att jag o mannen varit ihop i snart 7=/ Fasen va fort det går. Men det är ju tur att vi inte blir äldre..;)Kram Kram

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)