tisdag 4 januari 2011

Inget särskilt

Nej, just det! Inget särskilt har hänt sen sist! Det är väl därför jag inte har skrivit!
Vardagen är tillbaka igen efter alla helger vilket jag tycker är rätt så skönt faktiskt! Komma in i vanliga rutiner igen. Det mår både barnen och vi bra av!

Nu har jag precis lagat en god lunch som både jag och min man ska ha med oss till jobbet i morgon!

Stekte ett par kycklingfileer, slängde i lite wokgrönsaker och sedan en thaisoppa från Kelda. Serveras tillsammans med ris! Lättare än så kan det nog inte bli! Perfekt, kände inte för att göra något avancerat nu ikväll!

På torsdag är jag ledig igen! Då ser vi fram emot en trevlig dag hos svärföräldrarna! Ska bli bjudna på god mat och fika! Kommer garanterat bli trevligt

Ja och så på fredag! Då ska vi på 30-årsfest!! Det är tema fest: Rockabilly!! Ska bli riktigt kul! Jag har min klädsel klar och så ska jag bli stylad i håret också!! KUL!!!

Ha det gott så länge!!


1 kommentar:

  1. Blir ju nyfiken på 30-årsfesten klädsel.
    Hoppas att du tar några bilder och lägger upp :-D
    Hoppas att ni få en trevlig helg

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)