lördag 27 februari 2010

shopping och hemma!!

Hej på er. Det var ett tag sen nu igen...
har hunnit med en del, både jobb, besök i Ullared, och röjt här hemma i kökslådorna!

Denna helgen är jag hemma! Skönt att vara ledig! Denna helgen var nog den första på ett tag som vi inte hade något inplanerat. Jag njuter av att bara vara hemma med min underbara familj! Vi har röjt bort lite skit i lådor och annat. Damsugit sängen och bäddat rent, hunnit med att åka till knalleland och spana in bokrean. Jag hade tnkt att köpa ett par kokböcker men det blir nog en bäställning från adlibris istället. Skiljer en massa i pris!

Härom dagen var jag som sagt i Ullared tillsammans med 4 andra tjejer!! Vi hade helt sjukt roligt och fick fyndat en massa bra grejer. Det var perfekt att åka dit nu. Nästan inget folk vilket gör att man kunde gå där i lugn och ro och titta på vad man ville. Fick tag i fina regnkläder till både Buster och Molly, strumpor, mysbyxor och några toppar till mig! Underkläder och en massa annat bra! Vi sov över i stugbyn och hade hyrt badtunnan till kvällen!! Herregud vilken underbar kväll vi hade!! Vi trippade ut i bikini och barfota på den kyliga snön. Skyndade oss ner i det 40gradiga vattnet. Den känslan var nästintill obeskrivlig! Det var huuuuur skönt som helst! Vi satt där i 2 timmar, Vi drack öl och smorde in oss med ansiktsmask!!
När vi satt där i vattnet så fick jag för mig att doppa mig i snön för att jag var så himla varm. DET har jag ALDRIG gjort förut. La mig i snön med bara bikini och jaaa, det var kallt med skönt ändå på konstigt sätt!!
Men det var nog ännu skönare att få doppa sig i vattnet sen igen. Då stack det i hela kroppen!

I onsdags kväll hade jag wild mango party här hemma med förresten!! Såååå himla fina kläder!! Helt i min smak! Lite mer tuffa kläder med många olika detaljer. Det blev en del inhandlat därifrån oxå...men får dem först i mitten-slutet på mars!

Jupp, det var lite kort info härifrån!! Eller långt kanske...? Men den som väntar på nått gott... :-)

Nu blir det god mat, vin och melodifestivalen här hemma!!
Kram på er!!

1 kommentar:

  1. Åååh vad mysigt med badtunna och ett dopp i snön =)

    Hoppas allt är bra med er. Kram

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)