onsdag 17 februari 2010

Coola byxor!!


Måste bara visa dessa underbara brallor som jag köpte till barnen idag!! Jag är såå nöjd och Buster blev kanonglad han med!! Det är roligt nu när han är så medveten om vad han ska ha på sig! Han ville ha en fin skjorta på sig oxå och göra en tuff frisyr när han fick på sig sina nya jeans. Köpte även ett nitarmband till honom som han också ville prova med en gång. - Nu ser jag ut som Erik Grönvall sa han!! ha ha ha...det är hans nya idol!!

Båda byxorna är från Lindex! De rosa jeansen till Molly var det 25% rabatt på nu. Det fanns flera utvalda byxor med samma rabatt.

7 kommentarer:

  1. Edwin har sånna jeans från förra året som ser typ likadana ut :) Men ska köpa vårens också, skitsnygga!

    SvaraRadera
  2. förresten, ang boråshallen så finns det inte jättemycket att göra för 3 åringar, dom har en hoppborg att vara i. Mina bröder var ju dock med så dom kunde gå med Edwin i några andra också, men det är mest för större barn tycker jag.. Även fast Edwin hade jättekul :) Svårt att säga helt enkelt hehe

    SvaraRadera
  3. Kul att hitta fler mammabloggare, hit kommer jag gärna igen!!
    Har oxå köpt dom jeansen fast till dottern!!

    SvaraRadera
  4. HiHI köpte likadana till Jon i veckan, riktigt fina:)

    Jag är tyvärr bokad på onsdag, ska på ett annat homeparty:( synd, de har riktigt fina kläder ju!

    kram

    SvaraRadera
  5. Jag vill bara lämna en hälsning och tacka för att du deltog i min lilla tävling!

    SvaraRadera
  6. Hej vännen! tack för ditt inlägg i min blogg!! det värmer!

    Snygga brallor du köpt till barnen! Jag har också köpt de jeansen till Irre!! skitläckra! köpte 104.. men hade säkert kunnat köpa en storlek större för de var inte långa i modellen.. eller vad tyckte du?

    Hoppas vi ses snart! er u-red-resa lät skitmysg! :-)

    Kramar

    SvaraRadera
  7. Hallå!!! De jeansen var skitsnygga, inte omöjligt att det blir ett par såna till lilleman;)!! Har inte varit i stan på en halv evighet nu... Usch dagarna bara går!!! Hopas allt är bra med er!! Kram

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)