fredag 8 januari 2010

JOBB!!!

Hej på er!
Nu var det några dagar sedan igen! Men det är verkligen fullt upp nu!!
Jag jobbar ju nu 80% så det känns som man knappt äldrig är hemma nu!! Jobbade hela förra helgen och har även jobbat några dagar nu i veckan. Men nu i helgen är jag ledig!! Börjar jobba på tisdag igen!! Långledigt!! :-) Om man nu kan kalla det så!!

Det kjänns riktigt bra att vara tillbaka igen! Det har hänt otroligt mycket sen jag jobbade sist så det är mycket nytt att lära sig, vilket bara är kul!!

På måndag ska MOlly börja skolas in på dagis!! Det börjar lite lugnt med en timma sen får vi väl se hur det går!! Tror inte det blir några större promblem... Hon är ju inte direkt blyg!!

Nu har jag som sagt en ledig helg framför mig så nun ska jag njuta tillsammans med min familj!!

Hörs snart igen!!
Kramen

1 kommentar:

  1. Hej vännen!!
    åh känner du så FAST du bara jobbar 80%??? shit.. jag ska ju jobba 100% nu i 2 månader.. vart en lugn vecka så det har kännts lugnt o skönt hittills... verkligheten kommer väl nu i veckan misstänker jag.. Ska jobba 80% sen from mars och hade tänkt mig att det skulle kännas skönt och inte som att man aldrig är hemma :-( jaja... men det kanske är skillnad på ditt o mitt jobb. jag jobbar dagtid mån-tors du får ju helgen och mer sammanhängande tid ibland kanske? men misstänker att du får härliga långledigheter inimellan :-) hoppas vi kan ses snart!! saknar er!! vore sköj och ses med gubbarna någon gång framöver också :-) :-P
    kraaam

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)