onsdag 27 januari 2010

Hinner inte!

Nu är jag dödstrött men jag måste bara hoppa in här och visa att jag fortfarande lever!!

Jag hinner ju inte med nånting längre nu när jag jobbar! Hmmm...
Idag var första riktiga dagen för barnen på dagis eftersom jag jobbade och inskolningen är slut.
Jag skulle egentligen slutat 14.30 men kom ifrån jobbet 15.40 eftersom vi hade möte! Jag kände väl egentligen att det blev lite för lång dag för barnen alla första gången! Men det hade gått jättebra!! Skönt att det fungerar! Något stressigt på morgonen bara när man ska hinna iväg i tid!

Vi har äntligen fått ett nytt tangentbord till våran dator nu med...så nu kan man skriva ordentligt igen! Inga bokstäver som fattas längre vilket gör att ni kan förstå vad jag skriver!!
Nu ska Molly inte få vara i närheten av datorn längre! Lilla busfröt!!!

Idag kom min första lön!! Yoohoo!!! Gött istället för en föräldrapenning!!
Snart är det helg igen!! Längtar! Är ledig både fredag, lördag och söndag! Härligt det ska bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)