tisdag 19 januari 2010

Ensam hemma!!

Just nu är jag home alone!! Riktigt lyxigt!! Jag lämnade båda barnen på dagis förut. De ska vara där mellan 9-12 idag helt själva! Buster sprang ju såklart iväg när vi hade kramats hej då men Molly började stampa i golvet med bestämda fötter!! Därefter började gallskriket! Inte konstigt att man blir ledsen när mamma för första gången försvinner bara sodär!
Men jag ringde nyligen och det gick över ganska fort! Däremot blev hon arg på Anna som hade hållt henne när jag gick! Hon valde därför en annan fröken att trösta sig hos!! :-)

Nu ska jag passa på att städa lite här. Skönt att få saker och ting gjort när de små liven håller sig borta!!

Det var en liten kort uppdatering härifrån!

1 kommentar:

  1. Hej gumman!!!

    Roligt att du har börjat jobba, me too!!! Jag tycker oxå att det är riktigt skoj. Jon har också börjat dagis, han stortrivs:)

    Jisses vad lika molly och buster är, går inte att ta miste på de syskonen.

    Ha det gott!
    Kramar

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)