söndag 16 december 2012

TÄNK ATT JAG VANN!!

Hej på er! NU är tredje ljuset tänt här! Tomtegröt intogs till frukost! Mmm, vad gott!

Måste bara skriva ett par rader för jag kan inte sluta tänka på att jag faktiskt vann en tävling från Johanna Toftbys blogg!!

Igår fm såg jag att min mamma hade skrivit grattis till mig på min fb-sida. Att jag hade vunnit en GHD. Jag kunde inte tro detta var sant, eftersom jag aldrig brukar få vara en lycklig vinnare.

Jag gick in på Johannas sida där hon presenterade vinnaren i tävlingen!! JAG HADE VUNNIT!!

Vinnaren är Frida Schritter!! Gud vad kul!! Nu väntar jag med spänning på att få hem detta finna!! Först ska jag bli kontaktad på mailen sen får vi se när den kommer!! Ett värde på 1999kr! Verkligen inte illa! Tack snälla JOHANNA!!


1 kommentar:

  1. Åhhhhh vad roligt!!! Nu blev väl.björnen glad att slippa köpa det i julklapp!! :-)))) Grattis!!!!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)