fredag 21 december 2012

3 måsten

Hej på er!!
Idag har jag äntligen varit lite ledig! 2 lediga dagar till väntas! Jobbar en stund på julafton men sen ska det mysas och ätas julmat så det står härliga till!!

Idag har jag fått mycket gjort! På fm var barnen och jag hemma! Jag gjorde köttbullarna till julafton!
Sa till Björn igår att det verkligen är 3 måsten nu i helgen!
Laga julmat, handla klart alla julklappar och städas!!
En del har nu blivit gjort!! På eftermiddagen idag åkte vi in till stan! Jag köpte julklappar till lilla Maja som vi e gudmor och gudfar åt!
Sen blev det gå bort presenter och därefter köpte jag barnens julklappar! Passade på när jag fick lämna barnen till Björn!
Skönt att ha det gjort! Alla klappar är inte klara men det får fixas i morgon!

Tänk vad mycket stress det är nu dessa tider!! Alla har supermycket att göra! Klart man vill ha det så fint och mysigt som möjligt!

Har även fått in gran nr 2 nu! Fick byta idag för den första vi köpte barrade så in i bänken!! Men nu så är det nya klädd från topp till tå!!:-)
Ingen stjärna längst upp bara.... Måste man det? Har ingen...

Vågar inte lägga klapparna under granen än... Då kanske allt är upprivet i morgon av katterna!

I morgon blir det mer julbestyr!! Kul detta!! Älskar julen!!!



1 kommentar:

  1. Skönt att ni fick en ny gran! Värdelöst när de barrar direkt! Kommer ut en sväng sen då!! Kramis Mamma

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)