söndag 2 december 2012

1:a advent

Hej på er!!
Vilken helg! Haft det kanon! Firade min mamma igår! Blev god mat för på kvällen men först ett besök på Ronald mc Donald för att lämna en massa lussekatter till alla familjer som bor där med svårt sjuka barn! En lite gest som vi ville göra så här vid juletider!
Därefter blev det julmarknad på Haga!! Kallt men mysigt!! Köpte största Bullen jag någonsin sett, mest för att det var kul!!:-) inte ätit upp den än!! Egentligen skulle vi gjort ett besök på Liseberg med, men efter 1 timmas letande efter en parkering gav vi upp!! Vi sparar det till fredag istället!!

Idag har jag jobbat, sen satte Björn upp ljusstumpen ute och satte upp mina stjärnor i vardagsrumsfönstet!! Blev jättefint! Barnen och jag har bakat mera pepparkakor, gjort julgodis och griljerat årets julskinka!!

Ska bli gott till kvällsmat! Skinkmacka!!



2 kommentarer:

  1. Jättefina stjärnor! Är de nya? Så skinkan blev griljerade till slut?! Att du orkar göra så mycket när du jobbat hela dan...
    Kramis mamma

    SvaraRadera
  2. Hej! Tack själv för sist :-) Kläderna kom idag och jag är nöhd. De hemliga paketen till stora killarna hamnar nog i tomtens säck, superfina tröjor!

    Mysigt det lät med Gtb besök. Så fint med ett besök på ronald mdonalds hus.. Var säkert mycket uppskattad!
    Jag har jobbat långhelg, nu ledig i några dagar. Kokade knäck och bakade pepparkakor idag, perfekt sätt att börja ledighet :)
    Ha en fin första adventsvecka! Kram Mia

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)