måndag 10 december 2012

Lyxledig

Hej på er! Allt väl med er? Här är det aningen stressigt inför jul! Börjar känna lite småpanik för jag är inte klar ned nånting!!
I helgen har jag jobbat! Igår em när jag slutade åkte jag hem till mamma och Lars där Hannah blev firad!! Fina Hannah!! Hon blev såå nöjd med sin dag! Skoj!
Vi åkte sen till Grand för att äta julbord med hela familjen, inkl Hannahs familj från Uddevalla! Vi var 18 personer!! Gud så gott det var! Vi blev galet mätta!!:-) barnen åt också som bara den! Kul!!
Idag har jag varit ledig!! Fick lite egen lyxtid eftersom Buster var i skolan och Molly var på nobelmiddag på dagis!:-)
Hon var så uppklädd och fin! Fick lite lärppglans med och lackskorna skulle också var på!!:-) den lilla damen vet vad hon vill.

Jag stack in till stan och gjorde lite småärenden! Köpte godispåsar till alla barnen som kommer i morgon till lussefesten i Busters klass. Är ju klassförälder där så nu har vi fixat inför i morgon! Ska bli mysigt!
Jag har varit och fixat mina bryn idag med! Både plock och färg! Det var på tiden! Hinner ju aldrig, men nu passade jag på! Jag gick även och solade lite på sunhouse! Känns som man kan behöva lite färg i dessa tider! Blir ju inte brun av snön precis!

Jag gick även in en sväng på Hjärterum med!! Hittade skitsnygga brallor som jag inte kunde motstå! Culture heter märket. vaxade byxor med snygga detaljer. me like!
Har inga byxor som passar längre förutom mina please jeans. Dessa blir nog invigda på fredag när det är dags för julbord igen med Björns jobb!!:-)

Har haft en riktigt go dag! Älskar att vara ledig på vardagar när de flesta andra jobbar! Får mycket gjort då! Har även hunnit med att tvätta, laga mat mm!
Hoppas ni får en fin vecka! Idag är enda lugna kvällen. Resten av veckan är det aktiviteter varje kväll!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)