onsdag 22 december 2010

Dan före dan för dopparedagen!


God kväll kära vänner!!!
Nu har jag kokat revben och lagt dem i marinad! Lagt barnen, plockat undan lite, tvättat, vikit tvätt och hängt upp ny tvätt.
Men det finns lite kvar att göra innan det blir julafton!

Min att göra lista ser ut såhär:
-steka revbenen i ugnen
-städa
-köpa mer julmust och blöjor
-köpa sista julklappen till våran julklappslek
-köpa fler röda stearinljus
-slå in de sista julklapparna

Ja, några småsaker kvar bara...skönt det! Ledig tid har jag nu iallafall så detta ska nog hinnas med! Jobbade sista dagen idag och nu är jag ledig i morgon och julafton! Jobbar i helgen men det gör inte så mycket för sen är jag ledig 1 vecka!!! GÖTT!!!

Har ni mycket kvar att fixa?

Så här ser du ut här just nu i allafall. Dan före dan före dopparedagen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)