tisdag 19 oktober 2010

VAB

Hej på er!
Allt e bara bra med mig...jobbat mycket det senaste även om jag känt mig lite snorig det sista. Buster hade feber i slutet på förra veckan och igår blev det Mollys tur.
Hon hade varit väldigt hängig på dagis och inte sig riktigt lik. Vile inte äta nått knappt och detta är INTE likt henne! Lilla snuttan som alltid brukar vara glad och livlig och väldigt matglad dessutom!

Idag har jag fått stanna hemma med henne och det behövdes. Har sett att hon har fått blåsor på tungan...kanske därför hon inte vill äta förmodligen! Stackarn!! Har tittat lite på nätet och det verkar vara förkylningsblåsor och det är inget man kan göra. Det försvinner efter några dagar. Får se om jag kan gå tillbaka till jobbet på torsdag igen kanske... beror ju på om hon äter som vanligt...annars har hon ingen ork för att vara på dagis en hel dag!

Ja, det var lite kort härifrån. Tycker annars att tiden går så otroligt fort. Inte många veckor kvar tills vi får börja julpynta!! Det ser jag faktiskt fram emot!! Älskar att pynta!!

Hej då så länge!

1 kommentar:

  1. Hej Frida, vad kul att du följer min blogg och hittar inspiration där!
    Jag kikade lite snabbt på dina bilder och jag måste bara säga att bröllopsbilderna var sååå fina!!!
    /Mia

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)