torsdag 7 oktober 2010

Tradera

Denna söta vinterjackan har jag fyndat till Molly!! Jag satt och letade efter jackor på nätet härom kvällen för Molly var verkligen i stort behov av en funktionell och fin jacka!
Jag har vart kompis med Tradera länge och sålt en massa men sällan handlat därifrån. Men denna auktionen vann jag för en hundring! Idag kom den på posten och Molly manekängade med en gång! Det visade sig att det var ett riktigt bra fynd!!
En tjock och go jacka med en massa lurvig päls inuti! Den kommer nog användas flitigt misstänker jag... iallafall om Molly får bestämma!! :-)

1 kommentar:

  1. Tradera is the shit=) Dock är jag ej så bra på att sälja saker där.. men köper desto mer=)Men ska ngn gång bli bra på att sälja också.. Kul att du har en blogg=) KRAM

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)