söndag 24 oktober 2010

Avkoppling

Det har vi verkligen haft denna helgen! Vi åkte ner i fredags em till stugan för att vara där ett par dagar! Björn skulle hjälpa till med lite ytterbelysning och vi andra skulle bara vara!! SKÖNT att INTE ha en massa MÅSTEN!
Min bror och hans Emma kom också dit, det blev god mat, idol och lite spelkväll! Det blev en kväll i skrattets tecken!
På lördagen åkte vi flickor in till stan, ja...Buster följde även med oss! :-) Det blev lite loppisfynd och fika. Barnen hittade lite småleksaker som de ville ha och Buster fyndade glas! Blixten McQueen glas för 5kr styck!

TITTA: dehär vill jag ha Mamma!! Ja, vilka fina...stoppa dem i korgen!!
Till Molly blev det en cykelhjälm för 30kr bla.

Resten av helgen där nere blev det god mat och mycket slappartid! Har haft sååå lugnt och skönt.

Nu i em när vi kom hem fick jag ett riktigt ryck!!
Har länge velat måla om våran hemska toalett på nerevåningen. Idag blev Dagen jag hade väntat på!
Jag bara slet loss alla hyllor och fick lite hjälp av min älskling med spacklingen sen har jag grundmålat en gång. Ska måla ett eller två lager till innan man kan piffa till det där inne. Ska bli kul att köpa små söta hängare, någon hylla och hållare till toarullarna!
Någon som har tips så säg gärna till!

Ni ska få se för och efterbild när det är klart!

I morgon blir det jobb idag! Molly är mycket piggare nu men äter sisodär... men måste göra ett försök med dagis i morgon!
Jobb hela veckan väntar på mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)