tisdag 9 juni 2009

Fixat och donat!

Idag har min snälla mamma varit här nästan hela dagen!! Vi har röjt runt på övervåningen och gjort det riktigt fint i barnens rum! Har varit jättekul och både vi och barnen blev nöjda!
Mamma hade med sig mina gamla gardiner! Gud så söta de var!! Vi hängde de på plats men en liten justering ska fixas innan vi är helt nöjda!
Sååå himla kul OCH cult att det är mina gamla gardiner!! Tack mamma för att du sparat dessa i alla år!

Busters rum blev oxå kanon! Bra förfaring och plats för alla leksaker. Jag är supernöjd med tanke på att nu får alla hans leksaker vara där uppe förutom någon enstaka bil... Han är såpass stor nu så han får leka i sitt rum när han ska leka!

Här kommer lite detaljbilder från Mollys rum. Busters rum får ni se en annan gång!

närbild på gardinerna


Mina första skor får hänga på Mollys ena krok

väggord vid sängen

2 kommentarer:

  1. Så spännande Frida! Vilka underbara gardiner och så roligt att du haft dem!!! Ok så nu är det slut på bustiden i ert kök ;-) Nästa gång visar vi upp barnen på övervåningen och så fikar vi i lugn och ro...haha ;-)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Hej! Gud så söta gardiner, förstår att du är jätte-glad att mamma din sparat dem!! Ska bli kul att få se hur barnen har fått det!
    Jag har lyckats fixa imorgon så vi kommer, kanske några minuter sent, men vi kommer i alla fall! Ses imorgon.
    Kramar

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)