onsdag 3 juni 2009

Altanbygge och önskelista

Hej på er.
Nu börjar det hända grejer i våran trädgård! Äntligen!! Björn har börjat lite smått med altanbygget! Herregud vad jobb detta kommer att innebära men förhoppningsvis får han lite hjälp...
Igår kväll höll både han och jag på att gräva ner plintar i de stora hålen. De skulle sättas ner på rätt höjd och sen i med all sten och sand som grävts upp. Inte dåligt jobbigt!!!!

Mmm, juni var det redan ja...snart Augusti. Då barnen fyller år. Tänk att våran stora kille redan blir 3 år och lilla Molly fyller 1 år. Vart tar tiden vägen?
Ni som har tjejer sen innan. Har ni några bra förslag på vad man kan önska sig till dem??
Det är ju jättesvårt!!
Men här är lite vad jag har kommit på. Hjälp mig gärna!!

Buster:
-Bord till hans två stolar
-Bajsboken
-Sparkcykel
-Snickarbyxor
-Leksaksmat och kaffeservis
-Griffeltavla från IKEA
-Radiostyrd bil
-doktorväska
-spis

Molly
:
-Trädockvagn
-Docksäng
-Bok "gissa hur mycket jag tycker om dig"
-Kaninen Laura
- Kaffeservis och leksaksmat
-Docka
- Bord och stolar

3 kommentarer:

  1. Usch säg inte att augusti snart är här. Det är JÄTTE LÅNG TID till augusti ;-) Fin önskelista. Jag tänkte faktiskt Heidi skulle få ha ett triktigt 3-års kalas så då hoppas jag kompisarna Buster och Molly kommer ;-) Kramar på er

    SvaraRadera
  2. ja, vad kul! De klart att de vill komma!!
    Hihi...ja, det är ett tag kvar till augusti...lång tid kvar, jättelång tid kvar!!!

    SvaraRadera
  3. Ahhh, vad det låter mysigt med altan! Kan tänka mig att det blir skönt när den är färdig! Kanske bjuder in mig själv på ett glas vin när den är färdigbyggd:-)!!
    Tack förresten för i måndags, det var mysigt!! Kramen

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)