måndag 8 juni 2009

Barnens rum!

I helgen har det fortsatts bygga på altanen såklart! Det är väl mest Björn som har stått för den biten och jag har varit på insidan och grejat. Har flyttat runt på övervåningen! Buster har nu ått överta vårt gamla sovrum och Molly har också ått ett eget rum (Busters gamla)! Jag har väl egentligen inte gjort så jättemycket mer än att flyttat över deras respektive sängar och deras leksaker. Nu väntar gardiner och annat smått och gott som ska upp på väggarna mm. Ska bli riktigt kul att inreda ett litet flickrum och Busters pojkrum!

Har varit inne en sväng i stan och titta på gardintyg men vet inte riktigt vad jag vill ha... Mamma kom däremot på att hon trodde hon hade kvar mina gamla gardiner från mitt allra första rum. Hon hade rätt!!! Hon hittade dem och slängde in dem med en gång i tvättmaskinen! I morgon får jag se hur de ser ut! Ska bli riktigt kul att titta på dem! Hoppas bara att jag tycker om dem så jag får hänga in de i Mollys nya egna rum!

Igår åkte hela familjen iväg och hälsade på lille Zeb som snart är 2 veckor gammal!! Gud så söööt!! Va liten han var...såg så väldigt liten och ynklig ut! kan inte fatta att Molly nyss var i samma storlek. Vart tar tiden vägen???

ja, det var lite kort och gott för denna gången!

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Hallå!!! Vad roligt att din mamma hittade gardinerna! Ska bli kul att se hur Molly fått det i sitt rum!! Tack för en mysig stund innan idag, alltid trevligt med lunchsällskap! Kramen

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)