fredag 20 juli 2007

Lite nytt!!!


Hej!
Ja, här har det inte hänt så jättemycket sen sist förutom att jag har haft besök från en gammal god vän, bakat lite muffins och så har jag köp mig 2 st urfina lampor som jag gillar skarpt!!!

Jag tittade in i en blomsteraffär på väg till jobbet härom dagen och där såg jag dessa två som ville följa med mig hem!!! Jag har letat ganska länge efter ett par lampor men inte riktigt hittat det jag vill ha! Men så igår, då köpte jag dem!! Kunde inte låta bli!! Tänk vad lite det gör för att man kan bli så glad!!

Vill gärna fixa lite här på min sida men jag vet inte hur jag ska göra...måste få lite hjälp mia!! :-)

N får ha en trevlig helg.

2 kommentarer:

  1. Vilka fina lampor!! Förstår att de ville följa med hem och jag vet precis känslan när man får med sig så fina saker hem =)
    Självklart hjälper jag dig med bloggen. Vi får bestämma blogg-träff någon dag... kanske i nästa vecka? kram

    SvaraRadera
  2. Hej Frida! Tack för din inbjudan på mailen. Jag har aldrig fått en sådan inbjudan, vad innebär den? Skriv gärna en rad till mig och berätta lite om vad du tänkt. Min epost är jennyshemochharmoni@gmail.com

    KRAM!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)