torsdag 12 juli 2007

Klurar...

Hej igen!!
Nu har en dag till passerat. inte klokt vad tiden rinner iväg fort. Idag har vi vart e sväng inne i varberg. Vi fick åka omvägar för att komma fram till stan idag pga översvämningar lite här och där. Vi gick och strosade lite en stund när vi väl kom fram men det var lite småkyligt. ÅÅ så mycket roliga inredningsbutiker de har i den stan. Kul att titta någon annanstans än den gamla vanliga byn i mellan åt!!
Nu sitter jag och försöker klura ut vissa saker i den här bloggen. Hur man hittar andra bloggar och hur jag sen hittar tillbaka till min egna sida igen. Hmm, jag kommer väl på hur man gör antar jag. En väldans rolig sida iallafal, när man kan forma den som man själv vill!!
Ja, det var lite till för nu!
Ha det bra ni där ute.

1 kommentar:

  1. Hej frida! Vad roligt att du skaffat dig en blogg =) Vi ses ikväll! kramar Mia

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)