tisdag 5 november 2013

Har inte skrivit på länge.

Hej! Har inte haft varken ork lust eller nått särskilt att skriva om. Har kanske inte hänt så mycket här...
I helgen har jag jobbat! Bott på jobbet bokstavligen!  Men tur att jag trivs så bra! 

Vi kan spola tillbaka ännu mer. Jag var två dagar utbildning i Göteborg förra veckan. Beteendevetenskap! Riktigt intressant! Inre och yttre beteenden, TBA- processen = tillämpad beteende analys! 
Vad är ett beteende?? Något som en människa kan göra, något man kan säga att framför. Dvs att slåss, skrika, krama, gråta, skratta mm. Ett beteende är inte att vara arg, glad mm. Det ska vara mer beskrivande! Det hade jag ingen aning om. Ja, detta är bara en liten del vi fick lära oss! Väldigt givande! 

I torsdags på em åkte vi ner till Gödestad och lämnade barnen hos deras farmor och farfar. Jag skulle ju jobba och Björn skulle till London och titta på fotboll med jobbarkompisarna. 

Hela fredagen jobbade jag sen stck jag iväg till brorsan m familj! Var bara tvungen att få se Lilly lite. Var ju flera dagar sen! Hon har ändrat sig så nu. Tittar på ett helt annat sätt och är mer med! Så jäkla söt e hon. Lik sin far men även lik Molly när hon var liten! 



I lördags började jag jobba 9 och slutade i söndags 22. Så ja, hela helgen blev enbart jobb! Men vi har hittat på en massa roligt!!

I går fick jag äntligen träffa barnen igen!! Så underbart!! De verkar ha haft det toppen!! Farmor sa att allt har gått så bra! Hon hade köpt kläder till barnen, varit på stan och fikat, varit i Ängelholm och hälsat på kusinerna. Ja, de har nog haft riktigt skoj!!

Igår kväll åkte mina fina Elin och jag på ett Lola Event! House of Lola fyllde 5 år och firade med bubbel, välfylld goodiebag, modevisning och väldigt vacker sång av Pernilla Andersson! Vilken tjej!! Väldigt mysig! 
Några bilder därifrån och sen måste jag börja ta tag i dagen!




1 kommentar:

  1. Hej på dig! Det gör inget att det dröjer mellan inläggen, väntar hela tiden med spänning ändå på vad du ska skriva nästa gång! Det ska bli roligt att gå på stan en sväng bara du och jag på lördag! Vi får se vad vi kan hitta på! Kram mamma

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)