söndag 27 oktober 2013

Roligt i helgen

Hallå på er!
Varit ledig i helgen! Skulle vart ledig i fredags men jobbade åt en annan kollega som behövde vara ledig! Var sen kvar på jobbet gör vi skulle festa till det lite, Camilla, Susanne och jag!! Fy fasen vad roligt vi hade! Vi hade först ansiktsmasker, sen åt vi god köttfärspaj. Därefter hoppade vi i deras ljuvliga bad som står ute!! Där satt vi och pratade länge och drack vin! 
Sen blev det utgång! Grand 30+       Halva mitt gamla jobb var där oxå! Fullt med dans och kanske en öl för mycket... Men hade grymt kul!! 





Igår gjorde jag inte många knop... Var liggande halva dagen! Undra vad det kan bero på!! 
På kvällen gick barnen och deras kompisar, bus eller godis! Roligt! De var såklart utklädda och de fick fin respons!! Massa godis och även lite pengar! 
Gick förbi en 35-årsfest direkt efter som vi var bjudna på. Vi tog med oss barnen en stund men blev inte så långvariga. 

Idag har molly och jag varit på 3-årskalas och grabbarna har gått på bio! De såg nya filmen Turbo! Buster tyckte det var bästa filmen ever!!! Roligt! 

Nu har vi precis ätit en fantastiskt god måltid! Tog upp en älgrulle ur frysen i morses! Brynte först i lite olja sen kokade jag den i svarta vinbärs saft, kryddor, grädde mm! Pressad potatis, morötter och gelé till! Herregud så gott! Det var en bra avslutning på denna helgen! Nu väntar soffmys resten av kvällen! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)