lördag 23 november 2013

En härlig soft dag

I Göteborg har vi haft idag, hela familjen! 
Så jäkla gött att strunta i alla måsten. Åka iväg och bara vara! Vi gick och strosade i affärer bl.a. Först gick vi in här


De hade vansinnigt mycket snyggt till herrar!! Min älskling shoppade loss där! Det blev en otroligt snygg kostym från Tiger, en väldigt snygg vit skjorta och en halsduk! My god så snygg han blev i den kostymen! Den får han inte lov att ha på sig när inte jag är med!:-) riktigt stilig och manlig!!

Vi åkte in till city och gick där en sväng. Mötte även upp en kompis till Björn och hans tjej! Vi käkade en god lunch ihop på ett ställe som hette Nonna! Jättegod pasta restaurang! 

Jag har inte köpt nånting till mig själv idag. Däremot fick Buster en tuff mössa och Molly fick en ny vinterjacka och ett par vantar! 
Vi träffade tomten inne på NK! Barnen skrev sina önskelistor och lämnade över dem och kramade tomten! 





Barnen ville ha munk och candy apple! Gott!! 
Vilken härlig dag vi har haft! Tänkte ett tag att vi skulle till Liseberg oxå men vi var nöjda ändå!!

Har haft en go kväll här hemma med hemmagjord pizza, Björn klädde in altanen med julbelysning, jag har hängt upp julgardinerna och pysslat lite!:)
Kram på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)