torsdag 21 november 2013

Mycket nu!

Hejsan! Hur mås det? Börjar bli jäkligt kallt nu!! Brr!! Bara att ta på sig mössa, halsduk och vantar och se glad ut! 
Har jobbat en del sen sist och fram till nyss såg det lugnt ut 1 vecka framöver. Men i morgon måste jag hoppa in och jobba åt en kollega, så där försvann mon 3 dagars ledighet... Men men. Är ledig en del nästa vecka så det blir nog bra ändå! Blir myskväll med familjen i morrn kväll!! Längtar!!

I morses hade första snön kommit! Lite mysigt faktiskt!! Det blir genast lite mer julkänsla och ljusare ute! Satte faktiskt upp ljusstakar i köksfönstret i förrgår! Kunde inte låta bli!! 
Har skrivit lista på vad jag vill hinna med att göra till 1:à advent! Kungatronerna ska upp, sista paketen ska slås in, lussebullar ska bakas, barnen ska få dekorera pepparkakor med kristyr mm. Det som inte hinns med nu det tar vi sen! Ingen stress! Men vill hinna med att göra så mycket som möjligt så fort som möjligt! Är nog en stressad själ!! Varför! Bara man själv som sätter kraven!  Men tycker ju samtidigt att det är så kul! I går efter jobbet var älsklingen så snäll så han satte på vinterdäcken på min bil! Hoppas nu att jag slipper kana ner i diket denna vintern. Brukar åka i diket minst en gång varje vinter!! Hahaha
Fröken bråttom va det ja! 

Är så himla nöjd med min shopping jag hann med härom dagen! Ni har väl inte missat att Greta och Anna hör i Borås har 20% flyttrea! Galet mycket snygga plagg!! Blir alltid så fint bemött av tjejerna bakom kassan också! Jag köpte ett par please jeans, en skitsnygg tröja som var bar över axlarna med lite nitar runt om och även ett armband! Ska visa bilder om ni vill!! Bjussar jag på bilder kan ni väl bjussa på en kommentar!? Eller??

Har varit på en konsert idag med jobbet! Rolig underhållning för många barn! Det var en orkester som spelade och det var även lite teater! Kul med en annorlunda dag! efter blev det lite julskyltning vid NK! Så fint de gör varje jul! Då ligger Borås i lä! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)