onsdag 2 november 2011

rolig dag!

Idag har barnen och jag haft en härlig dag! Vi har varit helt lediga!! Kändes lyxigt efter många dagars jobb. Jobbat hela helgen också...så 2 dagars ledigt sitter inte fel!
På förmiddagen var vi hemma och pysslade. Vi satt och gjorde loppor. Klippte, ritade och skrev små ord inuti. Minns ni dem? Vilken siffra?? Vilken färg?? Och sedan läsa vad som står i! Barnen tyckte dessa var jätteroliga! :-)

Efter lunch hade barnen sett fram emot lek hos kompisarna N och Z :-). Jag körde dit dem och sen åkte jag till min frissa! Hon var aningen sen så först gick jag och hittade 2 par glasögon som jag tog med hem på lån. Är i stort behov att nya nu...men vad ska man välja? Hjälp mig!!! Jag tror jag vet vilka jag vill ha...men vad tycker du? Bra med lite olika åsikter. Tyvärr, visar ju bilderna inte alls samma som verkligheten... Men men...en liten glimt kan man få iallafall!

När jag var klar med klipp och färg så skulle jag egentligen hämta barnen för att sen skynda mig till stan igen där jag hade bestämt träff med mamma. Men Björn åkte och hämtade dem istället.
Jag gick runt och tittade lite och skulle även på kundkvällen hos Greta och Anna! Jättekul! Tack för ikväll Michela och Jessica!!

De bjöd på vin och tilltugg, goodiebags och modevisning! Jädrans vad mycket snyggt de har där!!!

Jag köpte mig ett snyggt armband och denna mössan från Svensk!

Nepp, nu ska vi mysa innan det blir läggdax. Vi ska smaka på årets första glögg! :-)

Adjö för denna gång!


1 kommentar:

  1. Hej!!
    Härligt med ledig dag med barnen, mitt i veckan!
    Jag tycker glasögonen längst ner :-)
    Kram Vickan

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)