måndag 31 oktober 2011

vintertid


Hej där ute.
Jaa, nu har det redan blivit vintertid. Inte klokt vad fort det rullar på. Vi var ju nyss mitt i juli...sommar, sol och bad...
Nu e det helt plötsligt vintertid, nedräkning till jul och mörkare mörkare blir det ute. Massa levande ljus tänds här varje kväll!! Riktigt mysigt! Igår köpte jag min första tidning för lite julinspiration och ja, jag blev faktiskt lite sugen på att börja julpynta!! Älskar denna förväntansfulla tiden! Barnen undrar när de ska få börja öppna sina adventskalendrar. Om en månad...blev svaret. Jösses, vad fort det går!

Snart får det nog börja inhandlas lite julklappar! :-) Svårt att veta vad man ska köpa bara...men har ett par ideer när det gäller barnen!

På onsdag ska jag roa mig själv en stund. Då ska jag gå på kundkväll hos Greta och Anna!! Häng på om du e sugen! Men anmälan ska göras inom kort!! Blir kul att se vad det blir för erbjudanden och att även få med sig en liten goodiebag! :-)


1 kommentar:

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)