måndag 24 oktober 2011

hej på er

Nu har det gått några dagar igen... Men här är jag! Allt e sig likt...nästan! Skillnaden är väl att jag har börjar nytt jobb sen sist! NU e jag på trygghetslarmet! Sååå kul!! Känns som det är ett steg åt rätt riktning! Stortrivdes på min andra jobb i hemtjänsten men det är alltid kul att prova lite annat också! Om inte annat så tror jag absolut att det är nyttigt och lärorikt! Kommer få, och har redan börjat få lära mig massa nya saker. Larm ska programmeras och installeras, massa olika koder och lösenord till allt och massa nya människor att jobba med!! Då pratar jag inte bara om kollegor utan även en massa nya brukare som det numera heter!!
Detta blir säkert en givande och rolig tid! Fram tills sista februari är det nu sagt än så länge.

Vad händer annars? Det grejas ute i pannrummet...min stackars man sliter och arbetar för fullt där ute! Men som tur är finns det snälla människor som hjälper till!

House of lola är jag också ute på en del! Såå jäkla kul!! Älskar verkligen deras kläder!! Skoj även när det speglar av sig på kunderna! De flesta har förstått vilken kanonkvalitet det är!! :-)

9 november kommer fler nyheter! Mmm, riktigt fina grejer! Så säg till om du e sugen på att se kläderna live och kanske boka in en visning! Självklart blir det värdinnerabatt! Kanske något extra...det vet man aldrig..!;-)

Nu e det snart läggdags! Trött av all ny information på jobbet! Men det gör inget eftersom det är så kul!! :-)

Ha det så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)