onsdag 16 november 2011

julkänslan smyger sig på!

BIld från förra året

Några minusgrader utanför fönstret och alldeles klarblå himmel! En riktigt fin vinterdag idag! Nu saknas bara snön. Barnen längtar efter att kunna åka pulka och göra snögubbar. Men, mig gör det ingenting egentligen. För mig får det gärna vara snö mellan 13 dec och fram till barnens sportlov. :-)
Idag är barnen och jag lediga! Mina julgardiner ska få komma upp idag! Lika bra att passa på när man har tid.
Har haft dem i 2 år i rad redan. Men jag gillar mina röda julgardiner med vita prickar på!

Inte långt kvar till första advent nu! Nästa söndag...så det gör väl inget att mina gardiner åker upp redan idag?!

Kanske bjuder på en bild senare! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)