torsdag 17 november 2011

lovade ju...



att ni kanske skulle få se bild på mina julgardiner. Det får bli idag istället! :-)
Visst e de söta!
Ja, såhär ser vårat kök ut då ja! Har nog inte visat det tidigare. Skulle vi en dag flytta härifrån så skulle jag ärligt talat sakna mitt kök!! Gott om bänkyta här! Kanske därför jag älskar att baka...!
Älskar när det är gott om förvaring och det har vi med!

Nog talat om detta. Snart ska vi åka till veterinären med våran lilla Gösta! Stackars katt...han är inte alls sig lik. Han bara ligger ner hela tiden och har inte ätit sen i går em. Nått är verkligen fel. Han har varit smalare de sista månaderna, men så tror ju man att det har med sommartiden att göra för då är han ju ute och rör på sig...
Men nu har han kissat inne ett par gånger...vilket han aldrig gör annars. Vi får se vad vi kan göra nu hos veterinären. Jag hoppas givetvis på det bästa. Men just nu känns det väldigt mörkt...:-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)