tisdag 31 maj 2011

TJOOHOOO!!


Idag har jag fått mitt efterlängtade Daisy-linne! Jag beställde den när jag hade House of Lola party. När jag fick min bekräftelse på allt jag hade beställt så var denna slut!! Det var denhär jag mest av allt ville ha!!! Blev besviken...
Jag har hört mig för lite och nu fick jag köpa den här av en säljare!! Jag fick köpa hennes som hon bara har visat upp när hon har varit ute och visat kollektionen!!
Tjoo hoo!! Den här Daisyn som den nu heter kommer jag bo i nu till sommaren!! Tycker det är så fint med denna blå-vita blockranden! Riktigt fräscht ihop med ett par vita leggins! :-)
Skam den som ger sig!!

1 kommentar:

  1. Skitsnygg!
    Har kollat hemsidan och det är fina kläder!! Är det till hösten du ska börja sälja?
    =)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)