onsdag 4 maj 2011

Funderingar

Igår kväll hade jag party här hos mig! Från House of Lola! De har urfina kläder till både vuxen och liten!

Jag Har tänkt och funderat hela dagen... Jag tror jag vill börja sälja dessa fina kläder! En rolig grej eftersom jag är väldigt klädintresserad och gillar att möta nya människor!
Att stå och prata inför andra gör mig inte rädd eller osäker! Snarare tvärtom!! Jag får inspiration och älskar att höras inför en grupp med andra människor!

Det har ju varit mycket homepartyn de senaste åren och jag tror att det borde fortsätta! Det är ett bra sätt att kunna handla på! Man får träffa sina närmaste vänner över lite fika i hemmet och man får prova i lugn och ro och dessutom har man många smakråd! :-)
Att få komma iväg själv en stund utan barn behöver vi alla göra ibland!

Dessutom tycker jag det är kul med detta märket. Ett ganska nytt på marknaden. Man är liksom trött på Me&I, Blingo och andra homepartyn nu. Det är iallafall jag! Alltid kul med nya grejer!

Men...vad tror du?
Finns ett intresse?

1 kommentar:

  1. Du är jätte välkommen hit o hålla party iaf. O du är jätte duktig framför folk. Jag tycker det låter som en toppen idé. Kram vännen

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några ord!!! :-)